facebook
14/12/2024
Pretraga
Close this search box.

Počela registracija poljoprivrednika preko eAgrara

Prijavljivanje u elektronski registar poljoprivrednih gazdinstava (eRPG), zvanično počinje danas. To je obavezan korak za korišćenje sistema eAgrar koji će omogućiti da svi podaci o domaćinstvu budu na jednom mestu, što ubuduće oslobađa poljoprivrednike papirologije, čekanja na šalterima, nema troškova, sami upravljaju svojom bazom podataka, ali će i brže i delotvornije aplicirati za subvencije, prenosi Blic.rs.

Svi poljoprivredni proizvođači mogu da ažuriraju podatke i obnove status svojih poljoprivrednih gazdinstava u eRPG. Uputstva za unošenje podataka u ePRG nalaze se na sajtu Ministarstva poljoprivrede u ovom dokumentu.

Važna uputstva

Poljoprivrednici se mole da pažljivo pročitaju ili pogledaju uputstva koja su im dostupna na zvaničnom sajtu Ministarstva poljoprivrede http://www.minpolj.gov.rs/ ili sajtu eAgrara https://eagrar.gov.rs/.

U slučaju da je potrebno dodatno pojašnjenje mogu da posete najbližu Poljoprivredno savetodavnu stručnu službu (PSSS) ili pozovu broj telefona 0800 106107.

Šta se sve dobija e-agrarom?

Osim što papire i njihovo uvek iznova vađenje i dostavljanje zamenjuje proces koji je digitalan:

*Sve na jednom mestu: ovaj servis objedinjuje podatke svih relevantnih ustanova: Republičkog geodetskog zavoda, Uprave za veterinu, Uprave za poljoprivredno zemljište, Uprave za agrarna plaćanja i ostale sisteme…

*Poljoprivrednik ima pristup i upravljanje podacima o svom poljoprivrednom gazdinstvu preko portala kada god želi, na dnevnom nivou (izmene podatka, brisanje poljoprivrednih gazdinstava)

*Bez odlaska na šaltere, online podnošenje zahteva za upis, izmene i brisanje podataka iz Registra poljoprivrednih gazdinstava

*Podnošenje zahteva za podsticaje u poljoprivredi

*Ušteda vremena kod obrade zahteva usled uvođenja automatske provere formalnih uslova zahteva, kao i elektronska obrada zahteva

*Brže odobravanje podsticaja, bržu isplatu

*Smanjenje mogućnosti greške pri podnošenju i obradi zahteva, kao i ubrzanje obrade zahteva usled uvezivanja relevantnih registara

*Ukidanje potrebe za štampanjem i arhiviranjem papirne dokumentacije

*Omogućiće efikasnije izveštavanje, praćenje statistike podsticaja i veći stepen kontrole

Izvor: Blic.rs

Foto: Freepik

Komentari

Pretplati se
Obavesti o
guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Svi komentari