Turistička organizacija opštine Ljubovija predstavila je na svojoj Fejsbuk stranici novi logotip najveće manifestacije na Drini, „Drinska regata“. Novi logotip dizajnirala je Ivana Aničić, senior grafički dizajner i specijalista za vizuelne komunikacije.
Logo „Drinske regate“ predstavlja tipografsku igru slova i glavnih asocijacija na ovu manifestaciju (reka, leto, plovila). Tipografija je u stilu ručnog ispisa i slobodne forme, čime se izražava veseo i opušten karakter manifestacije. Simbol plovila (čamaca) integrisan je u ispis manifestacije zamenom za slovo „A“.
O autoru:
Ivana je diplomirala na Fakultetu primenjenih umetnosti, odsek grafički dizajn, Univerziteta umetnosti u Beogradu. Nosilac je mnogobrojnih priznanja i nagrada za ostvarenja u oblasti turizma kao što su: Zlatni kofer slova za najbolju turističku mapu, Zlatni kofer slova za najoriginalniju turističku publikaciju, kao i nominacije za Blic preduzetnika godine – Junaci mikro biznisa 2022.
U svom dosadašnjem radu sarađivala je sa svetskim kompanijama poput Bayer AG, Coca Cola, Maersk, ali i javnim sektorom Republike Srbije – Turističkom organizacijom Valjeva, Turističkom organizacijom grada Loznica, Inovacionim biznis centrom Zlatibor. Zvanični je dizajner projekata i manifestacija koje su podržali Ministarstvo kulture, Ministarstvo turizma i omladine Republike Srbije. Dizajnerska rešenja Ivane Aničić implementirana su na web platformama koje beleže dnevni promet od milion korisnika. Sertifikovani je moderator i predavač Design Thinking-a, čijim metodama edukuje preduzetnike iz biznis sekcija širom Srbije.
Izvor/ljubijainfo
Foto/turističkaorganizacijaopštineljubovija