MIA četbot aplikacija je digitalna asistentkinja u Gradskoj upravi grada Šapca koja služi kao neprekidna servisna podrška građanima i privredi pružajući informacije, a pritom štedeći vreme.
MIA četbot se od septembra prošle godine nalazi na sajtu Grada Šapca, Fejsbuk stranici i Viberu. Građanima omogućava da dođu do odgovora na pitanja koja su u vezi sa izdavanjem izvoda iz matične knjige rođenih, umrlih, venčanih, uverenja o državljanstvu, poreskih uverenja, pravima u vezi sa roditeljskim i dečijim dodatkom, ali i podacima poput kontakt telefona odeljenja u Gradskoj upravi.
Ono što je novina, a što je uvedeno ove godine je da građani mogu putem Vibera da poruče da im na kućnu adresu stigne izvod iz matične knjige ili uverenje o državljanstvu, a takođe preko Vibera mogu da prijave i neki komunalni problem.
Skeniranjem QR koda uz omogućen internet na uređaju, pokrenuće se Viber aplikacija i tako građani mogu započeti konverzaciju sa MIA četbotom. Takođe, građani mogu započeti komunikaciju sa četbotom ako se u Viberu u opciji Search ukuca ,,MIA Šabac”. Zahvaljujući Mia četbotu, zaposleni u gradskoj upravi usmeriće se na važne poslove dok će građanima omogućiti da mnoge odgovore dobiju iz svog doma, ili sa neke druge lokacije u vreme kada im najviše odgovara, bez čekanja u redu.
Grad Šabac jedan je od dve jedinice lokalne samouprave u Srbiji koje imaju ovakav vid komunikacije sa građanima. Aplikacija je Gradu Šapcu donirana u sklopu projekta koji podržavaju GIZ, SAGA i NALED.