facebook

Predstavljen novi logo „DRINSКA REGATA LJUBOVIJA“

Turistička organizacija opštine Ljubovija predstavila je na svojoj Fejsbuk stranici novi logotip najveće manifestacije na Drini, „Drinska regata“. Novi logotip dizajnirala je Ivana Aničić, senior grafički dizajner i specijalista za vizuelne komunikacije.

Logo „Drinske regate“ predstavlja tipografsku igru slova i glavnih asocijacija na ovu manifestaciju (reka, leto, plovila). Tipografija je u stilu ručnog ispisa i slobodne forme, čime se izražava veseo i opušten karakter manifestacije. Simbol plovila (čamaca) integrisan je u ispis manifestacije zamenom za slovo „A“.

Logo Drinske regate


O autoru:
Ivana je diplomirala na Fakultetu primenjenih umetnosti, odsek grafički dizajn, Univerziteta umetnosti u Beogradu. Nosilac je mnogobrojnih priznanja i nagrada za ostvarenja u oblasti turizma kao što su: Zlatni kofer slova za najbolju turističku mapu, Zlatni kofer slova za najoriginalniju turističku publikaciju, kao i nominacije za Blic preduzetnika godine – Junaci mikro biznisa 2022.

U svom dosadašnjem radu sarađivala je sa svetskim kompanijama poput Bayer AG, Coca Cola, Maersk, ali i javnim sektorom Republike Srbije – Turističkom organizacijom Valjeva, Turističkom organizacijom grada Loznica, Inovacionim biznis centrom Zlatibor. Zvanični je dizajner projekata i manifestacija koje su podržali Ministarstvo kulture, Ministarstvo turizma i omladine Republike Srbije. Dizajnerska rešenja Ivane Aničić implementirana su na web platformama koje beleže dnevni promet od milion korisnika. Sertifikovani je moderator i predavač Design Thinking-a, čijim metodama edukuje preduzetnike iz biznis sekcija širom Srbije.

Izvor/ljubijainfo

Foto/turističkaorganizacijaopštineljubovija

Komentari

Pretplati se
Obavesti o
guest
0 Komentara
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Inline Feedbacks
Svi komentari